Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A helyszíni bérletváltásra a DVTK Aréna recepcióján található pénztárban van lehetőség.
A DVTK számára kiemelten fontosak a bérletes szurkolók. Ahogyan a tavalyi bérletüket újítók idén először jelentős kedvezményekben részesültek, úgy az új bérleteseinket is számottevő árengedménnyel várjuk.
A legfontosabb információk a 2024/2025-ös idényben
• A DVTK Aréna recepcióján található pénztár mellett egyszerűen, otthonról, sorban állás nélkül a jegy.dvtk.hu oldalon is meg lehet vásárolni a jegyeket és a bérleteket. A technikai segédlet ide kattintva elolvasható.
• Az online jegyet és bérletet nem szükséges kinyomtatni, a vásárlás után kapott pdf-en szereplő vonalkódot az okostelefon képernyőjéről (amennyiben nem sérült vagy törött) is be lehet olvastatni a beléptető kapunál. Aki online vásárol bérletet, utólag nem tud plasztik bérletet kérni.
• Az online megváltott jegyeket és bérleteket a szolgáltató egy órán belül kiküldi a megadott e-mail-címre. Kérjük, mindenképpen ellenőrizzék, és helyes email-címet adjanak meg, valamint a beérkező levelek mellett figyeljék a SPAM mappába érkező leveleket is. Amennyiben nem érkezik meg a jegy, kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a szolgáltatóval a regisztrált email címről, és az ügymenet gyorsítása érdekében rögtön adják meg a vásárlási azonosítót is a levélben: info@jegymester.hu
• Újdonság, hogy a digitális bérletek a visszaigazoló emailben kapott linken keresztül digitális pénztárcába helyezhetők, iOS-en a wallet applikáción keresztül, míg Androidon a YourPass applikáció letöltésével.
• A DVTK HUNTHERM hazai mérkőzéseinek (egyelőre az alapszakasz végéig kiírt) menetrendje ide kattintva böngészhető.
• 6 éves kor alatt a belépés továbbra is ingyenes, a kicsik számára külön belépőjegy váltása nem szükséges, amennyiben a gyermek nem foglal külön ülőhelyet. Amennyiben igen, díjmentesen elérhető regisztrációs jegyet szükséges vásárolniuk minden mérkőzés előtt a pénztárban.
• A G, H, I, J és L szektorokba nem lehetséges bérletet váltani.
• A helyszíni bérletváltásra a DVTK Aréna recepcióján található pénztárban van lehetőség.
A pénztár nyitva: Hétfő-vasárnap: 09:00 – 18:30
A ’Magyar bajnokság szezonbérlettel’ a DVTK HUNTHERM valamennyi hazai NB I/A mérkőzése látogatható.
A ’Magyar és nemzetközi bajnokság „Kombi” szezonbérlettel’ a DVTK HUNTHERM valamennyi hazai NB I/A, valamint Euroliga mérkőzései is látogathatók.
forrás, fotó: dvtk.eu
Ezt a "marketing" osztály nyagyon jól leköveti és levezényli..végülis ez a dolguk.
Nekik teljesen mindegy kik járnak meccsre,kik vesznek bérletet,jegyet..hogy azok akik öt éve,tíz éve,húsz éve vagy még több évtizede jelen voltak,tiszteletüket tették,bármilyen szinten és bárhol játszott a csapat vagy azok akiket a siker vonzott a csarnokba meg esetleg a sznobizmus.
Jó példa erre az oldal egyik főszerkesztője,kinek az előző évtizedbe hangját nem lehetett hallani ha kosárlabdáról volt szó, most meg.. na mindegy.
Ha másban nem is, ebben legalább már kezdünk hasonlítani a fejlettebb kosárlabda kultúrákhoz..annyi hogy itt kevesebb pénzér nyomkodják a meccs ideje alatt a telefonjukat a kispadokhoz közel.
A tengerentúlon sem azok ülnek a lelátókon akik élnek-halnak a kosárlabdáért,hanem akik megtehetik...
Felnőtt: 1000 De az is csak azért, hogy a hajléktalanok ne jöjjenek be.
És lehetne egy olyan hogy pl Teljesárú támogatói jegy 2500.
Ahogy írtam is, a szurkolók nem tudják eltartani a klubot. Viszont a tömegbázist, az igazi értékét adhatják.
Hasonló menetelés esetén úgyis teltház lenne, ott lényegében bármennyit kérhetnek.
A vezetőség helyében a bajnokikat ellenfelektől függően levittem volna 1500-2000-re, nemzetközieket pedig 3000-4000-re. Ha pedig hasonló menetelés történik mint tavaly, döntő felé közeledve simán 3500-4500-5000.
Az aki meghatározta ezeket a belépő árakat abból indult ki, hogy van neki a női kosárlabdacsapat mérkőzése, mint termék, aminek az árát kereste. A célközönség pedig a szurkoló.
A probléma, hogy ez egy teljesen hibás megközelítés. A termék a következő: a női kosárlabdacsapat mérkőzése plussz (!!) a szurkolók által létrehozott atmoszféra, hangulat!!!! A célközönség pedig a szponzorok, a városvezetés, a média.
Ami az őszinteséget illeti: a ffi kosárlabda egy rendkívül látványos sportág. A női kosárlabda egy másik sport. Ahol ez piaci alapon működik, meg kell nézni a bevételeket (nba vs wnba).
De ez nem baj. Egy női kosárlabda mérkőzés is lehet ugyan olyan jó élmény egy szurkolónak, ha jó a hangulat és izgalmas a meccs. Majd minden mérkőzés után elhangzik, hogy milyen fontos a szurkolók támogatása és hogy milyen jó hangulatot teremtenek a meccseken! Enélkül nagyságrendekkel kevesebbet ér az egész. Az a hangulat és koreográfia amit a szurkolók csináltak a döntő harmadik mérkőzésén az egy felejthetetlen élmény. A meccs meg inkább a nyerjük meg valahogy kategória volt. Ha a klub elkezd úgy gondolkodni, hogy fizessenek a szurkolók, hogy ott lehetnek, akkor fordítva ül a lovon. Hogyan nézett volna ki a döntő, ha zárt kapus vagy ha annyi néző van kint, mint a röplabda csapat meccsein???
Ha leülnek tárgyalni egy szponzorral vagy a városvezetéssel, akkor elő lehet adni, hogy itt Európában egyedülálló a hangulat, sok a szurkoló és sok a médiamegjelenés, jó a sajtó, van reklámfelület, van szavazó. De ha annyi a néző mint a BSE meccsein, akkor ezt az érvet kidobhatod az ablakon. És ezt a sort még hosszan lehetne folytatni, akár a szurkolás hatásait vizsgálva az eredményre, az ellenfél vagy a hazai csapat motivációjára.
Szóval lehet emelni 1900-ról 2500-ra, 3000-re, de saját maguk alatt vágják a fát...