Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
OTP Bank Liga 8. forduló
OTP Bank Liga 8. forduló
Miskolc, DVTK Stadion, 4107 néző. Játékvezető: ANTAL Péter (IFJ. TÓTH Vencel, HORVÁTH Zoltán).
DVTK: A DVTK kezdőcsapata: Karlo SENTIĆ - SZATMÁRI Csaba, Marco LUND, Bozhidar CHORBADZHIYSKI, Siniša SANIČANIN - HOLDAMPF Gergő, Alexander VALLEJO, Francisco FEUILLASSIER - JUREK Gábor, Marko RAKONJAC, GERA Dániel. Vezetőedző: Vladimir RADENKOVIĆ.
ZTE: GUNDEL-TAKÁCS Bence - SZENDREI Norbert, Stefanos EVANGELOU, VÁRKONYI Bence, CSÓKA Dániel, MIM Gergely - Bojan SANKOVIĆ, Jack IPALIBO, KISS Bence - SAJBÁN Máté, DÉNES Csanád.Vezetőedző: MÁRTON Gábor.
Csere: CSÓKA Dániel helyett MEDGYES Sinan és SAJBÁN Máté helyett Kristian FUĆAK a 46., JUREK Gábor helyett Elton ACOLATSE, GERA Dániel helyett Mohammed RHARSALLA és Francisco FEUILLASSIER helyett Vladislav KLIMOVICH mind az 57., Alexander VALLEJO helyett Rudi POŽEG VANCAŠ a 65., KISS Bence helyett Josip SPOLJARIĆ és DÉNES Csanád helyett Yohan CROIZET a 72., Jack IPALIBO helyett NYÍRI Vince a 82., Marko RAKONJAC helyett Argyris KAMPETSIS a 84. percben.
Gólszerző: Marko RAKONJAC (1-0) a 10., MIM Gergely (1-1) az 55., SZATMÁRI Csaba (2-1) a 69. percben.
Amúgy lehet tudni valamit arról hogy az ujj autós cég mikor jön és ha igen akkor milyen márka is lesz ?
Ez jó válasz volt. Akár még Ferrarit is kaphatnak. Piros fehéret.
Hajrá Diósgyőr!
Ott a pont !
Tőlem járhatnak Maseratival is, csak hétvégente élvezhető labdarúgást lássak már végre a csapattól!
Teljesen mindegy, hogy mit akar az egyesület. Ha Suzuki, vagy bármely más kereskedő nem akarja az üzletet.
Azt sem tudjuk, ki keresett meg kit.
Az ilyen gépjármű szponzorációnál a lízing a lényeg, a dealer pénzt nem ad! A lízingbe adó megvásárolja a járműveket majd határozott időtartamra díjfizetés ellenében a klub részére biztosítja a járműveket, a klub a havi lízingdíjakból meg visszaigényelheti az áfát. Az ilyen ügyleteknél alapvetően nem a márka a lényeg, hanem maga a lízing mint pénzügyi termék (nyilt vagy zárt végű vagy operatív) és most a „flottamanager” a Mergás finanszírozási ajánlatra bólintott rá, egyébként meg a lízing cég lehet, hogy ugyan az amely a népautót is előfinanszírozta.
Szerintem maximálisan megfelelne nekik egy Szuzuki, ami nem szénásszekér kategória.
Az uj scrosshoz képest egy wv t-roc az jóval puritánabb.
Nem tudom mikor láttál utoljára suzukit de az új sx4 scross hibrid összkerekes napfénytetős 5 csillagos töréstesztes a maximális igényeket is kielégíti és fele annyi mint egy alap mercedes A osztály ugyanakkor jobban felszereltebb és sokkal tágasabb is egyben .
Nagyzolásra és sznoboknak nem alkalmas egyedül ezt aláírom. Arra a Merci megfelelőbb.
Elől megvagyunk azért...és pláne meglennénk, ha Gera is visszakerülhetne oda.
Akkor se váltsanak! Nehogy má' Mercivel járjanak!((((((