Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Mint azt néhány nappal ezelőtt jeleztük, változás történt a DVTK marketing és kommunikációs területének vezetésében. A posztról távozó Dr. Szűcs Ákos helyét a DVTK egykori csapatorvosa, Dr. Balogh Sándor vette át. A váltás tényét és annak okait a klub nem kommunikálta a szurkolók felé.
Dr. Balogh Sándor egy multicéget hagyott ott a DVTK kedvéért, hogy marketing és kommunikációs igazgatóként hasznosítsa azt a tapasztalatot és szaktudást, amit eddigi karrierje során felhalmozott. A dvtk.eu interjújából idézünk:
Ha a sétálóutcán a hátad mögül szól valaki, hogy “Doki!”, akkor megfordulsz?
Meg. Orvosi diplomát szereztem először, de nem szakvizsgáztam, mert sokkal jobban érdekelt az üzleti élet. A gyógyszeriparban helyezkedtem el, munka mellett közgazdász és menedzseri diplomát is szereztem. Azonban a hivatástudat megmaradt bennem, ezért pályafutásom kezdetén hétvégi ügyeleteket is vállaltam. A DVTK-nál a mai napig Dokinak szólítanak, mert egy bő évet dolgoztam csapatorvosként, amire büszke vagyok, nagyon büszke. Minden szurkoló álma, hogy egyszer dolgozhasson a kedvenc csapatáért, ami nekem megadatott Vágó Attila és Sisa Tibor mellett a 2007/2008-as idényben, és időnként később is beugrottam dr. Forgács Alfréd helyetteseként egy-egy hétközi kupameccsre. Sok pozícióban lehet dolgozni egy klubnál, de kevés ember ismerheti meg az öltözői légkört, és még kevesebben nézhetnek mérkőzést a kispadról. Nagyon szép időszak volt ez a bő egy év, még ha minden szempontból egészen más körülmények között dolgoztunk is, mint manapság. Van még fejlesztésre váró terület most is, de az vitathatatlan, hogy az elmúlt évtizedben nagyot lépett előre a DVTK.
Mit várhatnak a szurkolók?
Kemény munkát! De egyelőre hadd ne ígérjek! Ígérgethetnék, de inkább azon dolgozok, dolgozunk, hogy a munkánkkal -hiszen nem egyedül vagyok a marketing és kommunikációs osztályon- mindent megtegyünk a szurkolókért, a partnereinkért, a sportolókért és a sportolni vágyó fiatalokért. Időre van szükségem, hiszen néhány napja érkeztem, az első időszak - amit igyekszem minél rövidebbre szorítani - azzal telik, hogy felmérjem a lehetőségeket, informálódjak, átadjam azt, amit szeretnék megvalósítani. Ez természetesen nem lesz annyira látványos egy külső szemlélőnek. Ezt követően a szurkolókkal és a klubvezetéssel egyeztetve szeretném megvalósítani, azt, amire igény és lehetőség mutatkozik. Azt azonban már most elmondhatom, hogy külföldi gyakorlat alapján ki kell bővíteni azt az élményt, amit egy meccs nyújt, ne csak a 90 perc szórakoztasson (jobb esetben), hanem szeretnénk körítést adni a főprogramnak. Akkor dolgozunk jól, ha a közönség nem öt-tíz perccel a kezdő sípszó előtt érkezik, hanem értelmét látja korábban elindulni, mert biztos lehet benne, hogy jól fogja érezni magát. Elsősorban sporttal kapcsolatos attrakciókban gondolkodunk, amivel úgymond kiszínezzük magát a meccset.
Még egy dolgot szeretnék itt megemlíteni és egy mondat erejéig hadd legyek én is szurkoló. Egyik fő célom az, hogy a jövőben eredménytől függetlenül - fontos az is persze, de nem annyira, mint látni a küzdeni akarást- minden szurkoló úgy hagyja el a sporteseményt, hogy jól érezte magát, mert a jövőben nem akarok lehajtott fejű szurkolókat látni!
Elolvasom a teljes interjút a dvtk.eu-n >>>>>
forrás: dvtk.eu
"Most valami javulni látszik. Kezeljük a helyén. Nyilván ettől a csapat nem fog jobban játszani. De a marketing, PR lehet jobb. És ez is fontos"
Tehát az újabb kérdés: a cikkben foglaltakra nem értem a reakciókat. Azaz "MINEK OKÁBÓL" nem lehet örülni ennek. Nem bíztok a szerkesztőkben? Ők egybe hangzóan azt mondják, biztosan jobb lesz!
Nekem a "MINDEN SZAR" típusú kommentekből van elegem. Ami akkor is megjelenik, ha egy pozitív hír jelenik meg. Na ez "MINEK OKÁBÓL" van?
Nem mondtam, hogy jó.
De kellene valami alternatíva.
De valahogy az elmúlt 30 évet tekintve nem ez volt a trend.
Lehet, hogy ostromolják a tulajt, adja már el, ő meg nem akarja.
Kell neki.
A Hell az biztos jönne.
Írták már néhányan.
Vagy mégse.
Kérdezzétek meg a tanácsadó testületet, Bihallt + Csöbör Katit, ők biztos tudnak jó vevőt.
Vagy legalább egy szabad minisztert.
Lázár János állítólag szereti a Diósgyőrt.
1.) Ők mindig igényesebbek voltak KAPUSÜGYBEN nálunk, és:
2.) Rugalmasabban "váltottak" is kapusokat(és nem is rossz kapusokat) nálunk. Ezért:
JOBBAK AZ EREDMÉNYEIK. Saját nevelésű játékosok tömkelegét épitették be a nagycsapatukba: Varga Józsi-t, Bódi Ádámot, Szécsi-t, Rezes-t, Sós-t, a "kis" Szatmári-t, Barna Szabit, Ferenczi Jánost, Varga Kevin-t, Bereczki-t és a fene tudja még ki mindenkiket, akik az eszembe se jutnak. És persze igazoltak is, meg el is küldtek ezt- azt.
Kérdem én: MIÉRT NEM LEHET TANULNI TŐLÜK, HISZ' ITT VANNAK A SZOMSZÉDBA? MIÉRT NEM LEHET PÉLDÁT VENNI RÓLUK, HISZEN IDŐNKÉNT ŐK IS KÜSZKÖDNEK IGANCSAK?
ÉN NEM(!) IGY GONDOLOM.
Nem bonyolódnék bele miért és hogyan nem, de NEM!
Szerintem ha lenne egy kis plusz zsozsó, akkor tunánk venni 2DB NORMÁLISAN HASZNÁLHATÓ KAPUST!!! Ez(!)--ÉS CSAK EZ-- szerintem mindennél jobban kéne! MEGLÁTNÁ mindenki, mennyire megváltozna a leányzó fekvése. Nem hiszi el nekem senki és nem is tudom bebizonyitani, mert 15 éve nem hagyják és mindenféle Malinauskas-okkal, Kovács Zoltánokkal meg Ribánszki-kkal kisérleteztek, oszt' mind beszart.....
SZÓVAL ÉN NEM(!!!) ÚGY LÁTOM, AHOGY ITT IS MEG MÁSÜTT IS DIVIK A SZABVÁNYGONDOLKODÁS.
KÉNE PÉNZ ÉS TUDNÁNK IS VELE MIT KEZDENI, SŐT: NEM IS TŰNNE EL A NAGY RÉSZE!