Úgy tűnik, reklámblokkolót használsz :(
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
A weboldal üzemeltetését hirdetésekből tudjuk finanszírozni. Kérünk támogass minket azzal, hogy engedélyezed a reklámokat.
Mint azt néhány nappal ezelőtt jeleztük, változás történt a DVTK marketing és kommunikációs területének vezetésében. A posztról távozó Dr. Szűcs Ákos helyét a DVTK egykori csapatorvosa, Dr. Balogh Sándor vette át. A váltás tényét és annak okait a klub nem kommunikálta a szurkolók felé.
Dr. Balogh Sándor egy multicéget hagyott ott a DVTK kedvéért, hogy marketing és kommunikációs igazgatóként hasznosítsa azt a tapasztalatot és szaktudást, amit eddigi karrierje során felhalmozott. A dvtk.eu interjújából idézünk:
Ha a sétálóutcán a hátad mögül szól valaki, hogy “Doki!”, akkor megfordulsz?
Meg. Orvosi diplomát szereztem először, de nem szakvizsgáztam, mert sokkal jobban érdekelt az üzleti élet. A gyógyszeriparban helyezkedtem el, munka mellett közgazdász és menedzseri diplomát is szereztem. Azonban a hivatástudat megmaradt bennem, ezért pályafutásom kezdetén hétvégi ügyeleteket is vállaltam. A DVTK-nál a mai napig Dokinak szólítanak, mert egy bő évet dolgoztam csapatorvosként, amire büszke vagyok, nagyon büszke. Minden szurkoló álma, hogy egyszer dolgozhasson a kedvenc csapatáért, ami nekem megadatott Vágó Attila és Sisa Tibor mellett a 2007/2008-as idényben, és időnként később is beugrottam dr. Forgács Alfréd helyetteseként egy-egy hétközi kupameccsre. Sok pozícióban lehet dolgozni egy klubnál, de kevés ember ismerheti meg az öltözői légkört, és még kevesebben nézhetnek mérkőzést a kispadról. Nagyon szép időszak volt ez a bő egy év, még ha minden szempontból egészen más körülmények között dolgoztunk is, mint manapság. Van még fejlesztésre váró terület most is, de az vitathatatlan, hogy az elmúlt évtizedben nagyot lépett előre a DVTK.
Mit várhatnak a szurkolók?
Kemény munkát! De egyelőre hadd ne ígérjek! Ígérgethetnék, de inkább azon dolgozok, dolgozunk, hogy a munkánkkal -hiszen nem egyedül vagyok a marketing és kommunikációs osztályon- mindent megtegyünk a szurkolókért, a partnereinkért, a sportolókért és a sportolni vágyó fiatalokért. Időre van szükségem, hiszen néhány napja érkeztem, az első időszak - amit igyekszem minél rövidebbre szorítani - azzal telik, hogy felmérjem a lehetőségeket, informálódjak, átadjam azt, amit szeretnék megvalósítani. Ez természetesen nem lesz annyira látványos egy külső szemlélőnek. Ezt követően a szurkolókkal és a klubvezetéssel egyeztetve szeretném megvalósítani, azt, amire igény és lehetőség mutatkozik. Azt azonban már most elmondhatom, hogy külföldi gyakorlat alapján ki kell bővíteni azt az élményt, amit egy meccs nyújt, ne csak a 90 perc szórakoztasson (jobb esetben), hanem szeretnénk körítést adni a főprogramnak. Akkor dolgozunk jól, ha a közönség nem öt-tíz perccel a kezdő sípszó előtt érkezik, hanem értelmét látja korábban elindulni, mert biztos lehet benne, hogy jól fogja érezni magát. Elsősorban sporttal kapcsolatos attrakciókban gondolkodunk, amivel úgymond kiszínezzük magát a meccset.
Még egy dolgot szeretnék itt megemlíteni és egy mondat erejéig hadd legyek én is szurkoló. Egyik fő célom az, hogy a jövőben eredménytől függetlenül - fontos az is persze, de nem annyira, mint látni a küzdeni akarást- minden szurkoló úgy hagyja el a sporteseményt, hogy jól érezte magát, mert a jövőben nem akarok lehajtott fejű szurkolókat látni!
Elolvasom a teljes interjút a dvtk.eu-n >>>>>
forrás: dvtk.eu
Nekem ha a 90 perc jobban meglenne mint most van, szarnék az összes többire--amúgy markecing meg kommuni.... szempontybúl.
Na itt a gond, hogy az már kurv@ra nem szórakoztat :(
Azon meg nem segít a marketing.
Lehet itt bíborszél, lovag, mutatványosok, akrobaták, tűznyelő, vattacukor, mellé hennafestés meg csillámtetkó az ultrácskáknak, de ha nincs foci, nem jön a nép.
Korábban mi voltunk az a csapat ahol nincsenek jó játékosok, nincs pénz, de van csakazértis érzés, és szenvedélyes szurkolás.
Most mi vagyunk az a csapat, ahol voltak jó játékosok, van pénz, de nincs jövőkép, mert a tulajdonos saját bevallása szerint megcsömörlött ettől a közegtől. Megcsömörlött. Értitek? A tulajdonosunk. Akkor miafaszt várunk?
Mára egy szerencsétlen nyomorék csapat lett a Diósgyőrből, amire szánakozva legyintenek az országban, hogy régen bezzeg milyen hangulatú meccsek voltak ott..
Miért várjuk, hogy a tulaj pénzt adjon, amikor mindenki lop tőle? És az a legrosszabb, hogy erre úgy reagál széttárt kézzel: tudom, hogy meglopnak, dehát most mit csináljak? (értsd: mindenhol ez van, én is lopok csak nagyban)
A kommunizmus hét csodájából tökéletesen megtartottuk a két utolsó pontot:
6. Bár mindenkinek megvolt mindene, mégis mindenki lopott.
7. Bár mindenki lopott, mégsem hiányzott soha semmi.
Az új marketingesnek egyébként sok sikert kívánok, ilyen előzmények után, ingyen belépővel és ingyensörrel van csak esélye szurkolókat bevonzani.
De szerintem ugyanaz lesz, mint a többinél, nagy várakozás, oszt cső. Semmi változás.
Az hogy a Fradi Kubatov Gábor ügyeskedése révén extra pénzekhez jut, az egy dolog.
Az pedig, hogy a primitiv orditozó drukkereik erről mit üvöltöznek--meg esetleg irnak is--egy másik dolog.
ÉS!
Én csak annyit bátorkodtam itt korábban szóvátenni, hogy egy kis "plusszpénz" nem ártana nekünk sem, vagy valamiféle "jóindulatúBB "megközelités föntről" az ÁLTALÁNOS UTÁLKOZÁS és TÖRVÉNYSZERŰ BASZOGATÁSUNK-BASZOGATÁSAINK helyett. Ami minden vonalon megvan a Diósgyőr a DVTK ellen, sőt Miskolc ellen a jégkorongtól a vízilabdáig. És ez nem politika csak sport! Szigorúan csak sport, ahol MINDENKI ÚTÁL MINKET és kellően BE is TART nekünk--ahol csak tud. Ezt nem ártana kiküszöbölni, de legalább mérsékelni..azt gondolom.
Ez ami most van (pláne ilyen magas jegyárak) előre vetíti az 1200 nézős hazai meccseket. Ez is egyfajta lesüllyedés.
(Ettől még persze LT & co. csinálhatnák jobban a dolgokat, a jelenlegi helyzetből is ki lehetne hozni egy nagyjából biztos bentmaradást, de többet nem.)
Én nem tudom ilyen biztosan, de lehet! Ámde ha így van, vagy lenne, akkor mi érteleme van FEJEST UGRANI...A SEMMIBE?
Abban viszont lehetne valami igazság talán, hogy egy olyanfajta politikusi segitség, mint amit a Kövesd vagy a Kisvárda KAP(!), talán nekünk sem ártana....
Az új tulaj pedig hozzon tisztább viszonyokat, hitelesebb vezetőket, jobb játékosokat (azaz végre tegyen bele valósan pénzt a fociba és jól használják fel), ez mind növeli a jó csapat esélyét. Ez nem légvár, csak ezzel a sleppel az. "
AZT, HISZEM EZ NEM ENNYIRE EGYSZERŰ, DE ADJA ISTEN, HOGY TÉVEDJEK!
MERT! HA VAN(!!!) "ÚJ TULAJ", AKKOR LEGYEN A FENTIEK SZERINT! DE HA nincs(???!!!), AKKOR AZ felelőtlenség LENNE: ELHAJTANI A TULAJ-T--AKI PERSZE OLYAN AMILYEN--ÉS UTÁNA OTT LENNE..A NAGY SEMMI! AZ MEG MINEK?
Mégegyszer mondom: HA VAN(!!) komoly "új tulaj", akkor: ÁM LEGYEN--a "fenti"! De ha nincs, akkor minek a bajt megtetézni egy MÉGNAGYOBB BAJJAL?